Hlavní obsah

Facebook představil nové logo

Americká společnost Facebook v pondělí představila nové logo, kterým se chce odlišit od stejnojmenné aplikace a dát najevo, které produkty jí patří. Novou značku chce firma začít používat u svých produktů a v marketingových materiálech v příštích týdnech.

Foto: Profimedia.cz

Nové logo společnosti Facebook

Článek

„Tato změna značky je způsob, jak lépe sdělit naši vlastnickou strukturu lidem a podnikům, kteří využívají naše služby k propojení, sdílení, budování komunity a rozšiřování svých příznivců,“ uvedla firma v prohlášení.

Facebook začal před 15 lety jako sociální síť. Nabízí řadu produktů propojujících lidi. Sociální síť Facebook si ponechá svou vlastní značku. Nové označení používá obvyklou typografii a velká písmena k vytvoření vizuálního rozlišení mezi firmou a stejnojmennou aplikací.

Foto: Novinky

Přihlašovací stránka aplikace Facebook

„Lidé by měli vědět, které společnosti vyrábějí produkty, jež používají,“ uvedla společnost Facebook. Upozornila, že mezi její hlavní služby patří aplikace Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tyto aplikace a technologie roky sdílejí infrastrukturu a jejich týmy často spolupracují.

V červnu začala firma ke svým aplikacím přidávat vyjádření „from Facebook“. V příštích týdnech chce začít používat novou značku u svých produktů a v marketingových materiálech, včetně nových firemních internetových stránek.

Nejcennější značkou je Apple, Facebook vypadl z první desítky

Ekonomika

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám