Ředitelé budou pravděpodobně jednat také o tom, zda pokračovat v plánu na přesunutí své investice v největším čínském internetovém prodejci Alibaba do samostatného podniku. Yahoo má v Alibabě patnáctiprocentní podíl v hodnotě více než 30 miliard dolarů.

Jednat by ale mohli i o možném hledání zájemce pro internetové aktivity, které jsou hlavní činností firmy. Ty patří i nadále k nejnavštěvovanějším službám na internetu a například v říjnu byly s 210 milióny návštěvníků podle společnosti comScore třetími nejnavštěvovanějšími internetovými stránkami ve Spojených státech.

Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence.

Yahoo provozuje například agregátor zpráv Yahoo News a elektronickou poštu Yahoo Mail. Firma pod vedením Marissy Mayerové investovala také do reklamních technologií, online videa a softwaru pro mobilní zařízení, kterým se ale nepodařilo pozici firmy výrazně pozvednout, napsal list WSJ.