„Nová domovská stránka nenabízí jen hledání mezi nabídkami, ale chce uživatele inspirovat relevantním obsahem. Denně pro ně bude připravena tzv. ‚Nabídka dne‘, kde lidem představíme, ve spolupráci s výrobci či samotnými prodejci, nový nebo cenově atraktivní produkt. Níže jsou umístěny kategorie, kde si lze nově nechat vypsat všechny sekce na jednom místě,“ konstatoval Šumanský.

Na titulní stránce se nově zobrazuje i nejžádanější zboží v devíti kategoriích.

Na titulní stránce se nově zobrazuje i nejžádanější zboží v devíti kategoriích.

FOTO: Seznam.cz

Podle něj lidé na Zboží.cz naleznou také inspirace k nákupu podle toho, co je právě populární. „Tato sekce je rozdělena do devíti skupin. V každé z nich se zobrazují nejžádanější produkty z vybrané kategorie,“ podotkl PR specialista společnosti Seznam.cz.

Při hledání se jednotlivé výrobky dynamicky řadí podle popularity.

Při hledání se jednotlivé výrobky dynamicky řadí podle popularity.

FOTO: Seznam.cz

„Nová domovská stránka se tak skládá z kombinace automaticky generovaného a moderovaného obsahu. Není zapomenuto ani na nakupující, kteří si vybírají zboží na základě značky. V poslední části úvodní stránky serveru Zboží.cz se zobrazují loga značek, které jsou u nakupujících nejoblíbenější. Při prokliknutí loga se zobrazí výpis všech produktů dané značky, které se nacházejí v e-shopech,“ dodal Šumanský.

Zboží.cz

Původní vzhled titulky Zboží.cz

FOTO: Novinky

Několika novinek se dočkaly také výpisy produktů. Jednotlivé výrobky se dynamicky řadí podle popularity - nejžádanější produkty vždy na prvním místě. Pořadí se však mění podle zadaných filtrů. „Tímto chceme nakupujícím opět trochu usnadnit výběr a nabídnout jim výrobky oblíbené i u ostatních lidí. Navíc jsme do výpisu produktu zařadili i jeho základní charakteristiku. Nově se lidé mnohem rychleji zorientují, zda je nabízené zboží skutečně to, co chtějí,“ uzavřel Šumanský.