Po převodu na dolary byl loňský odhadovaný nárůst 4,2 miliardy dolarů. V roce 2006 proti předchozímu roku se tržby zvýšily o 4,3 miliardy, což byl meziroční přírůstek 35 procent.

Podle analytiků se musí růst obratu v internetové reklamě zpomalovat, protože si internet ukrojil větší podíl z celého reklamního koláče a obírá o peníze tradiční média včetně tisku. Přesto internet v USA představuje méně než deset procent celkových reklamních výdajů. Znamená to, že prostor k dalšímu růstu, i když pomalejšímu, má.

Ve čtvrtém čtvrtletí byly příjmy z reklamy na webu 5,9 miliardy dolarů. Překonaly tak předchozí tříměsíční rekord 5,2 miliardy ze třetího čtvrtletí, dodala poradenská skupina PricewaterhouseCoopers LLP, která čtvrtletní průzkum pro IAB vypracovala. Použila k tomu data od 15 největších prodejců internetové reklamy.

Podle Davida Silvermana z PwC ukazují poslední rekordní čísla, že interaktivní média budou pro spotřebitele i obchodníky čím dál důležitější. IAB dodala, že konečná data a podrobné údaje v jednotlivých kategoriích budou k dispozici v květnu.