Naopak nejméně vyhledávaným tématem je vaření a informace o receptech. Ženy přitom vedle cestování a internetových obchodů ještě často vyhledávaly inzerci, zatímco muži se nejvíce zajímali o internetové obchody, počítače, počítačové hry a programy a informace o výrobcích. Mezi vyhledávanými produkty převažuje elektronika, o kterou se zajímá 75 procent uživatelů a domácí spotřebiče, které hledalo 65 procent lidí.

Chování návštěvníků jednotlivých serverů se od průměru mnohdy značně liší. "Návštěvníci portálu Atlas místo informací o e-obchodech hledají spíše informace o konkrétních výrobcích, které pak nakupují v kamenných obchodech. Dále více než průměr hledají informace o počítačích a cestování a naopak méně o vaření či filmu," řekl ředitel portálu David Duroň.

Počet tuzemských uživatelů internetu se pohybuje kolem 3,5 miliónu lidí starších 12 let. Průzkum se uskutečnil mezi 1400 uživateli staršími 15 let.