Hlavní obsah
Přehlídka prádla Victoria's Secret Foto: Profimedia.cz

Značka prádla Victoria’s Secret mění majitele

Společnost L Brands prodá kontrolní podíl v divizi spodního prádla Victoria's Secret investiční společnosti Sycamore Partners. Dohoda tím ohodnocuje Victoria's Secret na 1,1 miliardy dolarů (25,5 miliardy Kč), informovala ve čtvrtek agentura Reuters.

Přehlídka prádla Victoria's Secret Foto: Profimedia.cz
Značka prádla Victoria’s Secret mění majitele

L Brands se chce nadále věnovat své hlavní značce Bath & Body Works.

Sycamore bude vlastnit v prodejci spodního prádla podíl 55 procent, zatímco L Brands si ponechá zbývajících 45 procent.

Transakce přichází po období skandálů a v době, kdy se firma potýká s poklesem prodeje, zejména kvůli růstu konkurence a změnám spotřebitelských preferencí.

Victoria's Secret má stovky obchodů a loni měla tržby zhruba sedm miliard USD. Ve čtvrtém čtvrtletí, které zahrnuje důležitou předvánoční nákupní sezonu, se ale tržby v obchodech otevřených nejméně rok snížily o deset procent.

Značka Victoria's Secret je také stále spojena s podprsenkami s takzvaným push-up efektem, na které se roky zaměřovala. Nyní však ztrácí na úkor konkurentů, kteří své produkty uvádějí na trh jako pohodlné a zdravější pro tělo. Firmě ublížil také přesun spotřebitelů k nákupům přes internet, upozornila agentura Bloomberg.

Loni značku Victoria's Secret opustil kontroverzní marketingový ředitel Ed Razek. Tento dlouholetý vrcholový manažer L Brands čelil obvinění modelek z nevhodného chování a sexuálního obtěžování.

Stále však není jisté, jaký byl vztah zakladatele L Brands Leslieho Wexnera s finančníkem Jeffreyem Epsteinem, obviněným ze sexuálního obtěžování. Firma ve čtvrtek také oznámila, že dvaaosmdesátiletý Wexner po dokončení transakce odstoupí.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků