Hlavní obsah

Změřili jsme sílu úsměvu. Víme, jak moc dokáže ovlivnit lidské jednání

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Koronavirová doba mění chování zákazníků. Data společnosti E.ON ukazují, že i do prostředí energetiky, které bylo do jisté míry konzervativní, vstupuje rázným způsobem digitalizace. I přesto je ale v zákaznické obsluze stále klíčová asistovaná péče. Speciální výzkum, který E.ON realizoval ve spolupráci s psychology Univerzity Palackého v Olomouci, ukázal a vyčíslil, jak velkou sílu má v jednání se zákazníkem úsměv. Prezentaci výsledků průzkumu můžete sledovat 28. července od 10:00.

Živě: Změřili jsme sílu úsměvu. Víme, jak moc dokáže ovlivnit lidské jednání Video: ČTK

 
Článek

Samotný výzkum zajišťoval Martin Dolejš, vedouc katedry psychologie Univerzity Palackého, a na jeho vyhodnocení byly použity moderní metody. Výzkumu se zúčastnilo více než 400 respondentů v on-line i off-line prostředí.

Prezentace se vedle Martina Dolejše zúčastní člen představenstva E.ONu Energie zodpovědný za obchod Jan Zápotočný a jednatel E.ONu ČR zodpovědný za zákaznickou péči a digitalizaci Tomáš Bělohoubek.

„V E.ONu bereme úsměv v jednání s lidmi jako samozřejmost. Díky výzkumu jsme chtěli zjistit, jak moc chybí, když jsme o něj v posledním roce a půl kvůli nošení roušek a respirátorů přišli,“ vysvětluje důvody výzkumu Jan Zápotočný.

Výsledky byly zajímavé stejně jako vyčíslená síla úsměvu.

Komerční obsah.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám