Hlavní obsah
Foto: Novinky

Výdaje za internetovou reklamu v lednu stouply na 200 miliónů

Zadavatelé reklamy v lednu utratili na internetu 200 miliónů korun, což je o dvě třetiny více, než ve stejný měsíc loni. Vyplývá to z údajů Sdružení pro internetovou reklamu zveřejněných na čtvrteční tiskové konferenci. Největším zadavatelem byla Sazka s výdaji téměř 14 miliónů korun, následují Allianz Direct a Aukro.

Foto: Novinky
Výdaje za internetovou reklamu v lednu stouply na 200 miliónů

Největší příjmy měl Seznam, který v lednu inkasoval 80 miliónů korun, následuje Mafra (28,3 miliónu Kč) a Centrum (25,6 miliónu).

Nejvíce inzerce, celkem za 41 miliónů, se věnovalo internetovému sázení, za reklamu na auta zadavatelé utratili 22 miliónů a za inzerci pojišťovacích produktů 15,5 miliónu korun.

Sdružení odhaduje, že celkové výdaje do internetové reklamy loni dosáhly pěti miliard korun, což internet řadí na třetí místo za televizi a tištěná média. Letos očekává růst o 26 procent na 6,3 miliardy korun.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků