Hlavní obsah

Vodafone končí s reklamou na dálnicích

Společnost Vodafone přestane využívat billboardy u dálnic a rychlostních komunikací pro reklamu. Odstraňovat svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací začne v příštím týdnu a od července nebude již žádný z nich používat, informovala Alžběta Weinfurtová z tiskového oddělení mobilního operátora.

Vodafone končí s reklamou na dálnicích

„Mnoho billboardů podél rychlostních komunikací splňuje současné bezpečnostní požadavky, nicméně některé z nich jsou nebezpečné. U většiny z nich spočívá nebezpečí i v pouhém očním kontaktu řidiče a následném snížení pozornosti věnované provozu,“ uvedl Ondřej Valenta, ředitel BESIP a tajemník Rady vlády pro bezpečnost silničního provozu.

Podle něj by krok Vodafonu měli následovat další velcí inzerenti, což nepochybně přispěje k bezpečnější dopravě a nižší nehodovosti a úmrtnosti na českých silnicích.

Tišší reklama

Vodafone rovněž začal iniciovat diskuzi o snížení hlasitosti televizní reklamy. Podle zjištění totiž mnoho zákazníků považuje stávající vysokou hlasitost za nepříjemnou a obtěžující.

„Odpovědné podnikání je pro nás prioritou. Oběma iniciativami chceme ukázat respekt vůči našim zákazníkům. Bezpečnost je důležitá pro nás všechny,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků