Hlavní obsah
Návštěvnické centrum Plzeňského Prazdroje Foto: Jakub Kynčl, Novinky

Plzeňský Prazdroj zvýšil zisk na 4,8 miliardy

Pivovar Plzeňský Prazdroj v loňském roce zvýšil zisk po zdanění o 6,7 procenta na 4,8 miliardy korun. Tržby společnosti vzrostly o tři procenta na 17 miliard korun. Vyplývá to z hospodářských výsledků, jež pivovar zveřejnil ve středu.

Návštěvnické centrum Plzeňského Prazdroje Foto: Jakub Kynčl, Novinky
Plzeňský Prazdroj zvýšil zisk na 4,8 miliardy

Na českém trhu Prazdroji vzrostly prodeje o procento na 7,3 milionu hektolitrů piv. V zahraničí pivovar prodal celkem 4,5 milionu hektolitrů piv.

„Dařilo se přitom oběma exportním značkám, jak ležáku Pilsner Urquell, tak i Velkopopovickému Kozlu,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.

Do portfolia pivovaru dále patří značky Gambrinus, Radegast, Primus a Klasik. Majitelem společnosti je japonský pivovar Asahi.

Hospodářské výsledky ve středu oznámil i Budějovický Budvar. V loňském roce zvýšil zisk před zdaněním o 10,9 procenta na 363,7 milionu korun. Tržby stouply o 170 milionů na 363,7 milionu.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků