Hlavní obsah
Logo řetězce McDonald's Foto: Yves Herman, Reuters

McDonald’s zvýšil celosvětové tržby. Pomohly celodenní snídaně a slevy

Největší řetězec restaurací rychlého občerstvení světa McDonald’s ve čtvrtém čtvrtletí minulého roku zaznamenal vyšší tržby, než se očekávalo. Informoval o tom server Bloomberg. Celosvětové tržby vzrostly o 2,7 procenta, což je téměř dvojnásobek odhadů analytiků.

Logo řetězce McDonald's Foto: Yves Herman, Reuters
McDonald’s zvýšil celosvětové tržby. Pomohly celodenní snídaně a slevy

Za celý rok 2016 tržby vzrostly o 3,8 procenta. Čistý zisk ve čtvrtém čtvrtletí klesl o jedno procento na 1,19 miliardy dolaru (zhruba 30 miliard korun).

Bloomberg zlepšený výkon společnosti připisuje jednak vývoji nových technologií, které zefektivňují prodej, jednak uvádění nových produktů na trh.

Výkonný manažer společnosti Steve Easterbrook, který stojí v čele McDonald’s přes dva roky, se snažil podporovat prodej například zavedením celodenní nabídky snídaňového menu, slevovými akcemi a právě zmíněným vylepšováním technologií, které výrazně urychlují prodej.

Na začátku roku McDonald's prodal podíl v podnikatelských aktivitách v Číně a Hongkongu tamnímu státnímu konglomerátu Citic a americké investiční skupině Carlyle Group za 2,1 miliardy dolarů (53,8 miliardy korun). [celá zpráva]

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků