Hlavní obsah

Klienti ČS byli několik dní bez internetového bankovnictví

Novinky, alt

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Služba Servis 24, pomocí které mohou klienti České spořitelny zadat po internetu například platební příkaz, byla několik dní neplánovaně mimo provoz. Česká spořitelna se proto rozhodla vrátit klientům květnový poplatek za tuto službu.

Článek

Banka chtěla o víkendu provést pravidelnou údržbu, kvůli technickým problémům ale služba nefungovala ještě další dny. Službu Servis 24 využívá 800 tisíc klientů banky.

"Službu jsme spustili ve středu ráno, ale opět se vyskytly problémy, které dál řešíme, nyní funguje pouze telefonní bankovnictví, to internetové stále zprovozňujeme," řekla po desáté hodině Novinkám mluvčí banky Klára Gajdůšková. Služba začala fungovat před polednem.

Lidé mohli k převodu peněz využívat bankomaty a po dobu, kdy služba nefungovala, také zadávat příkazy na pobočkách bezplatně.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám