Článek
„Měli jsme dobrý start v roce 2011 a zaměříme se na to, abychom letos vykázali rekordní prodeje všech našich značek,“ prohlásil sebevědomě Reithofer s tím, že cílem firmy je prodat přes 1,5 miliónu vozů.
Dosavadní výsledky potvrzují, že se BMW zatím daří. V lednu se prodalo 105 177 aut, což představuje meziroční nárůst o 28 procent. V únoru se pak prodej zvedl meziročně o 20 procent.
V letošním roce automobilka spoléhá především na čínský trh, kde by poptávka měla růst dvouciferným tempem. Dalšími „želízky v ohni“ by měly být Indie a Brazílie. Pokud jde o Evropu, zde Reithofer očekává do budoucna pouze mírný nárůst.
Reithofer nastínil i budoucnost automobilky. „Naším záměrem je zůstat nezávislí. V průběhu příštích deseti let se chceme zaměřit na inovace i partnerství zaměřené na jednotlivé komponenty i motory.“
Na konci února BMW společně s Peugeotem oznámily, že plánují investovat 100 miliónů eur (přes 2,4 miliardy korun) do vývoje hybridní technologie.