Na českém trhu Kofole stouply tržby o 14 procent, přičemž za tím stojí především vyšší prodeje nápojů Kofola, Rajec a Vinea. Na slovenském trhu Kofole stouply tržby meziročně o 3,4 procenta, a kromě uvedených nápojů tam zákazníci více kupovali také nápoje značky Rauch.

Nejvyšší růst má Kofola v regionu Jaderského moře, kde jí tržby stouply o 17,2 procenta. „Dařilo se zejména v Chorvatsku, kde aktivity firmy vygenerovaly růst tržeb v řádu desítek procent,” uvedla Kofola.

Tržby značky džusů a salaterií UGO narostly o 32,4 procent. Kofola v tomto segmentu v prvním kvartálu udělala další významný krok, když koupila 100procentní podíl v tradičním českém výrobci bylinných čajů Leros. [celá zpráva]

Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v Česku, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2100 lidí, z toho asi 700 v Česku. K výrobkům firmy patří vedle Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola.