Širokotrupý letoun by měl uletět 12 tisíc kilometrů, což odpovídá přibližně vzdálenosti mezi Pekingem a New Yorkem. Letadlo, které se bude vyrábět v Šanghaji, má být přímým konkurentem modelů Boeing 777, Boeing 787, Airbus 330 a Airbus 350.

Poprvé by se rusko-čínský model mohl vznést v roce 2023. O tři roky později se počítá s prvními dodávkami aerolinkám. Comac odmítl zveřejnit jakékoliv informace o rozpočtu projektu.

V roce 2017 čínská společnost počítá s testovacími lety svého dalšího dopravního letounu Comac 919. I ten má konkurovat Boeingu a Airbusu. [celá zpráva] První let byl však od roku 2014 několikrát odložen.

V létě absolvovalo svůj první let s cestujícími první čínské komerční letadlo ARJ21. [celá zpráva]

Ruské konsorcium OAK tvoří výrobci letadel Mikojan (dříve MiG), Suchoj, Iljušin, Tupolev, Berjev, Jakovlev  Irkut. Z dopravních letadel je nejznámější stroj Suchoj Superjet 100, který  je ale přímým konkurentem čínského ARJ21.

I když navenek vystupuje ruské konsorcium jednotně, jednotlivé konstrukční kanceláře si nadále konkurují, což je patrné zejména u výrobců bojových letadel  Suchoj a Mikojan, i když u dopravních strojů se snaží rozdělit trh, takže se u Irkutu 21 neplánuje verze pro sto cestujících, aby nekonkuroval Superjetu 100. Irkut-21 rozvíjející návrh Jaku 242 je však přímým konkurentem Comaku 919.