Firmě klesly provozní výnosy o 1,3 procenta, což je v nominálním vyjádření devět miliard korun, společnosti se ale současně daří snižovat náklady.

KOMENTÁŘE DNE:

Zeman versus ne-Zeman - Předvolební prezidentské klání předjímá Jiří Pehe. Čtěte zde>>

Výnosy z pevných linek klesly o 2,2 procenta na 2,83 miliardy Kč a výnosy mobilního segmentu zaznamenaly pokles o 1,4 procenta na 4,64 miliardy Kč.

Svou pozici společnost posílila v segmentu digitální televize O2 TV, počet klientů se zvýšil o 200 000 a výnosy vzrostly o 80 procent.

„To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech. Budeme pokračovat v transformaci IT s cílem uvádět rychleji na trh nové služby,” uvedl finanční ředitel O2 Tomáš Kouřil.

Firma posílila i v oblasti mobilních dat a vyplácejí se i investice na Slovensku. „Novými aktivitami tak budeme kompenzovat negativní vliv evropské regulace roamingu a dlouhodobě neudržitelné cenové trendy v korporátním segmentu,” uvedl generální ředitel Tomáš Budník.