Transakce zahrnuje také převzetí tiskárny Ringier Axel Springer Print CZ a účast v První novinové společnosti.

Nový vlastník Czech News Center původně vystupoval pod firemním názvem Rongosor. Změnu pojmenování na Czech News Center vlastníci plánují i pro samotné vydavatelství a tiskárnu, to se ale projeví až po zápisu do obchodního rejstříku.

Vlastnickou změnu již v únoru schválil český antimonopolní úřad s tím, že spojení nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže. [celá zpráva]

Ohodnocení Ringier Axel Springer CZ činilo podle dřívějších informací 170 miliónů eur (4,7 miliardy korun).

Ringier Axel Springer CZ je jednou z předních mediálních společností v ČR. Vydává také časopisy Reflex, ABC, GEO, Blesk pro ženy, Blesk Hobby či Svět motorů. V roce 2012 společnosti stoupl zisk před zdaněním o 55 miliónů na 498,2 miliónu korun.