Podle agentury Reuters se největší světový producent piva AB InBev loni na celosvětovém prodeji zlatavého moku podílel více než pětinou. Firma upozornila na zlepšující se situaci na trhu s pivem ve Spojených státech.

Předpověděla také, že poptávka po pivu v Brazílii a Mexiku se v letošním roce vrátí k růstu. V Mexiku by mělo prodej piva podpořit fotbalové mistrovství světa, které letos tato země hostí.

Společnost Anheuser-Busch InBev vznikla v roce 2008, kdy belgický pivovar InBev převzal za 52 miliard dolarů amerického konkurenta Anheuser-Busch. Skupina v roce 2009 prodala Pivovary Staropramen a další aktivity ve východní Evropě firmě CVC Capital Partners, od které je předloni získala severoamerická pivovarská skupina Molson Coors Brewing Company.

AB InBev má v portfoliu asi 200 značek z celého světa, včetně značek Budweiser, Beck's nebo Stella Artois. Od americké společnosti Anheuser-Busch zdědil řadu dlouhodobých právních sporů s českobudějovickým Budvarem o značku Budweiser a její různé obměny.