Kompletní proměna by měla být hotová do konce letošního roku, to znamená, že logo se na pobočkách Sazky bude měnit postupně.

FOTO: SAZKA sázková kancelář, a.s.

Nové logo Sazky vychází z dosavadního šestiúhelníkového, které loterijní společnost používala od roku 1985, a to i pokud jde o zachování žluté a zelené barvy. Jak Chvátal informoval, nové logo je modernější a snese srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.

Ilustrační foto

Staré logo Sazky.

FOTO: Ondřej Kořínek, Novinky

S představením nového loga Sazka zároveň spouští novou reklamní kampaň pro svou hru Sportka. Tváří reklamy už nebude hokejista Jaromír Jágr, společnost s ním ale počítá pro jiné produktové řady Sazky.

Chvátal zároveň potvrdil, že Sazka bude dál sponzorovat kladenský hokejový klub, který Jágr vlastní.

Sazka se v roce 2011 dostala do insolvence. Její loterijní byznys pak v listopadu 2011 skupiny PPFKKCG získaly za 3,8 miliardy korun. KKCG se následně loni v prosinci stala jediným vlastníkem Sazky, když za neupřesněnou cenu odkoupila od PPF její podíl.