Hlavní obsah

Sazka bude mít téměř po 30 letech nové logo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha
Aktualizováno

Po téměř třech desítkách let se rozhodla společnost Sazka změnit své logo. Jeho proměna vyjde na desítky miliónů korun, uvedl generální ředitel Sazky Robert Chvátal.

Foto: http://www.sazka.cz/

Nové logo Sazky

Článek

Kompletní proměna by měla být hotová do konce letošního roku, to znamená, že logo se na pobočkách Sazky bude měnit postupně.

Foto: SAZKA sázková kancelář, a.s.

Nové logo Sazky vychází z dosavadního šestiúhelníkového, které loterijní společnost používala od roku 1985, a to i pokud jde o zachování žluté a zelené barvy. Jak Chvátal informoval, nové logo je modernější a snese srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto

S představením nového loga Sazka zároveň spouští novou reklamní kampaň pro svou hru Sportka. Tváří reklamy už nebude hokejista Jaromír Jágr, společnost s ním ale počítá pro jiné produktové řady Sazky.

Chvátal zároveň potvrdil, že Sazka bude dál sponzorovat kladenský hokejový klub, který Jágr vlastní.

Sazka se v roce 2011 dostala do insolvence. Její loterijní byznys pak v listopadu 2011 skupiny PPF a KKCG získaly za 3,8 miliardy korun. KKCG se následně loni v prosinci stala jediným vlastníkem Sazky, když za neupřesněnou cenu odkoupila od PPF její podíl.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám