Pokud jde o Spar, podle mediálního zástupce Aleše Langra by měla být na internetu zákazníkům k dispozici celá šíře sortimentu, tedy přes 40 000 produktů. Ceny mají být stejné jako v prodejnách.

Plány na zřízení vlastního e-shopu s potravinami má také Billa. Jak uvedla mluvčí supermarketů Gabriela Bechynská, jeho zavedení je jen otázkou času, i když přesnější časový horizont neuvedla. V nabídce by měl být kompletní potravinový i nepotravinový sortiment.

Přes internet chce prodávat zboží i Albert. Podle vyjádření firmy zřízení e-shopu ale není otázka příštího roku. Řetězec Kaufland konkrétní plány nepotvrdil. Naopak Globus nemá v současné době v plánu prodej přes internet spustit.

Řetězec Tesco, který jako první spustil online obchod s potravinami, plánuje zvýšit jeho kapacitu a rozšířit službu do dalších regionů, například do Brna. Služba je nyní přístupná obyvatelům Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska. Zákazníci si přes e-shop Tesca dosud koupili přes 5,5 miliónu výrobků.