„Konkrétně se jedná o uplatňování rozdílných cen na počátku roku 2008, a to nižších cen u těch spojů, kterým v obdobném čase konkurovala na téže lince společnost Asiana, oproti cenám na ostatních spojích linky Praha – Brno a zpět,“ uvedl mluvčí ÚOHS Kristián chalupa.

Majitel Student Agency (SA) Radim Jančura Novinkám řekl, že šetření antimonopolního úřadu společnosti starosti nedělá. "Pravidelně od nás chtějí finanční výsledky na daných tratích a my jim je poskytujeme. Nebojíme se toho, protože bez mýtného a DPH máme téměř stejné ceny jako před pěti lety, když jsem na linku vstupovali," vysvětlil Jančura.

Společnost se v médiích objevuje v nejrůznějších sporech poměrně často, a to například jízdenkami za jednu korunu či odhodláním konkurovat na železnici Českým drahám. SA však projekt luxusních vlaků chtějí přesunout na Slovensko, protože poslanci podpořili dráhy 12 miliardami korun.