Hlavní obsah

Slunečnice s včelou a žlutá barva. KDU-ČSL startuje předvolební kampaň

Právo, rsk

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Dvěma stovkami billboardů se slunečnicí a heslem „Dáme zemi do pořádku“ se od příštího týdne chtějí voličům před říjnovými volbami připomenout lidovci. Novinářům to ve čtvrtek řekl předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek, který se společně s europoslankyní Zuzanou Roithovou stane hlavní tváří nadcházející kampaně.

Jeden z billboardů, jimiž se chtějí lidovci před volbami prezentovat.

Článek

„Jsme strana se 100letou kontinuitou, máme na co navázat. Poměrně velký počet voličů bude hledat alternativu mezi stranami bývalé pravicové koalice a řada levicových voličů nechce spolupráci soc. dem. s komunisty. A to je prostor pro nás,“ prohlásil Bělobrádek.

Podle něj je cílem lidovců vrátit se do Sněmovny a získat šest až osm procent. V případě velké volební účasti podle něj není nepřekročitelná ani desetiprocentní hranice.

Krajské lídry má strana představit příští týden, finalizuje se také program. „Nechceme být jazýčkem na vahách, máme svůj program, který chceme realizovat i za cenu, že se nedohodneme na vládní spolupráci,“ dodal Bělobrádek.

Chceme pozitivní kampaň

První místopředseda KDU-ČSL Marian Jurečka uvedl, že lidovci chtějí voliče zaujmout pozitivní kampaní a žlutou barvou jako symbolem naděje. Proto lidovci také upozadí svou druhou tradiční barvu, modrou. „Nechceme stavět kampaň na konfliktu,“ řekl novinářům.

Související témata

Foto: KDU-ČSL

Logo KDU-ČSL

Foto: Petr Horník, Právo

Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek

Foto: Jan Handrejch, Právo

Zuzana Roithová

Na billboardech se také bude objevovat europoslankyně Roithová, přestože ve volbách nekandiduje. Podle Bělobrádka tím chce partaj upozornit na tradici, zkušenost a to nejlepší z KDU-ČSL.

Reklama

Výběr článků

Načítám