Hlavní obsah

Rasisté strhli černochem z letáku lavinu lidové tvořivosti

Rasistické útoky na Lidl podnítily lidovou tvořivost. Objevují se tedy úpravy letáku nabízející pyžamo Ku-klux-klanu či otázky, kdy dojde i na odpor proti Centru Černý Most, případně že Lidl má akci Africký týden. Obchodní řetězec podpořil i ministr pro lidská práva a legislativu Jan Chvojka (ČSSD). Ten na Twitteru sdělil, že si půjde do Lidlu koupit nové sportovní oblečení.

Foto: Facebook

Vtipálci neušetřili ani zesnulého zpěváka Karla Černocha.

Článek

Útoky na řetězec Lidl vyvolaly záplavu vtipů. Upozorňují na Centrum Černý Most, které se svým názvem prý vymyká ze slušných standardů.

Na vlně legrace se svezl i politik Dominik Feri (TOP 09). Ten na Twitteru uvedl, že problém není černoch, ale že není v akci. A nezůstal jenom u jednoho sdělení.

Na sociálních sítích se hojně vyrojily i humorné koláže.

Foto: Facebook

Vtipálci nabízí rasistům pyžamo Ku-klux-klan či triko kapely Ortel.

V honbě za legrací se také posunuly hranice černého humoru a začaly vznikat koláže Je suis Lidl. Tedy francouzské spojení, které se používalo při vyjádření sounáležitosti s oběťmi teroristického útoku na redakci Charlie Hebdo v Paříži.

Uživatelé sociálních sítí také „varují”, že nejsledovanější české televizní stanici poklesne obliba, až slušným Čechům dojde, že Koranteng je černoch.

Další vtipálci upravili reklamní materiály tak, aby lépe odpovídaly naturelu českých zákazníků.

Foto: Facebook

Vtipálci neušetřili ani zesnulého zpěváka Karla Černocha.

Podporu řetězci na sociálních sítích vyjádřil i nový ministr pro lidská práva Chvojka.

Podobně jako ministra Chvojku ponoukla debata ohledně letáku řetězce i europoslance Pavla Teličku (ANO).

Poslanec ČSSD Jeroným Tejc nepřímo naznačil, že celá debata je toliko bouří ve sklenici vody.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám