Hlavní obsah
Všech devět kandidátů se sešlo v prezidentské debatě v pražském Kongresovém centru. Foto: Milan Malíček, Právo

Debata všech kandidátů přitáhla k obrazovkám nejvíce diváků

Čtvrteční debata všech devíti prezidentských kandidátů se stala ve čtvrtek večer od 20.00 hodin nejsledovanějším televizním pořadem. Na ČT 1 ji v průměru vyhledalo 1,326 miliónu diváků starších patnácti let, na stanici ČT 24 pak 370 tisíc diváků. Debata tak byla nesrovnatelně sledovanější než duely na komerčních televizích.

Všech devět kandidátů se sešlo v prezidentské debatě v pražském Kongresovém centru. Foto: Milan Malíček, Právo
Debata všech kandidátů přitáhla k obrazovkám nejvíce diváků

Komerční televize Nova a Prima Family si vybraly dva kandidáty, Miloše Zemana a Jana Fischera a divákům nabídly jejich duel.

Na Prima Family ho 4. ledna sledovalo 944 000 lidí. Debata byla předtočená.

Fischer se Zemanem si vzájemně vyčetli své spolupracovníky

Video: TV Nova

V úterý 8. ledna se pak tatáž dvojice střetla na Nově. Sledovalo ji 647 tisíc lidí. Televize sklidily kritiku za to, že daly prostor jen dvěma kandidátům z celkem devíti.

Čtvrteční duel v České televizi, kde dostali prostor všichni kandidáti, sledovalo celkem 1,7 miliónu lidí, pokud se sečtou diváci na obou kanálech.

Každý z kandidátů měl stejný časový prostor, v němž mohl reagovat na otázky, debata podle expertů neměla jasného vítěz. Kandidáti nedostali prostor k osobním útokům a konfrontacím.

Odborníci se shodli, že Miloš Zeman, který na komerčních televizích v duelech dominoval, ve větším počtu účastníků byl ale v defenzivě. [celá zpráva]

Česká televize v minulých dnech vysílala i debaty kandidátů po trojicích. Běžely na ČT 24. Nejsledovanější bylo středeční setkání Jiřího Dienstbiera, Vladimíra Franze a Karla Schwarzenberga. Sledovalo ho 422 000 lidí.

Předchozí střety Jany Bobošíkové, Jana Fischera a Zuzany Roithové, respektive Táni Fischerové s Přemyslem Sobotkou a Milošem Zemanem sledovalo 362 tisíc, respektive 415 tisíc lidí.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků