„Znám Vaše výroky o tom, že nevedete kampaň. Rozpaky však ve mně vzbuzuje, že jsem na svých cestách po republice mnohokrát spatřil Vaše billboardy, doplněné o vystoupení mluvčího prezidenta v jedné ze soukromých televizí. Takový styl považuji za hybridní kampaň, jejímž cílem je dezorientovat voliče,” píše Fischer v dopise Miloši Zemanovi.

„To už je výraz zoufalství,” reagoval pro Novinky v SMS zprávě tiskový mluvčí Miloše Zemana Jiří Ovčáček a zaslal odkaz na prezidentovu řeč z 10. března, kdy oficiálně oznamoval kandidaturu a řekl, že se rozhodl nevést žádnou osobní kampaň.

„Na startovní čáru se postavilo celkem devět kandidátů, avšak v exponovaných prezidentských volbách nastupujeme pouze v osmi. Ačkoliv jsem si vědom Vašeho pracovního vytížení spojeného s výkonem funkce prezidenta republiky, považuji to za nešťastné. Jako byste tím dával najevo určité opovržení nepsanými pravidly přímé volby,” píše dále Fischer v dopise.

Miloš Zeman již několikrát řekl, že kampaň nepovede. Nicméně pod heslem „Zeman znovu” organizovala sběr podpisů jeho žena a spolek Přátelé Miloše Zemana, jehož předsedou představenstva je hradní kancléř Vratislav Mynář, nechal vyrobit billboardy, které v minulých týdnech zaplavily Českou republiku. [celá zpráva]