„Chceme lidem zpříjemnit vstávání a připomenout jim, proč je důležité volit. Dostanou od nás koblížek, růži a volební noviny,“ uvedl v pátek v Lidovém domě ústřední volební manažer ČSSD Jaroslav Tvrdík.

Podle něj se soc. dem. pokusí, aby koblihy byly s oranžovou, meruňkovou marmeládou, nikoli červenou malinovou – právě rudá barva by, jak upozornil jeden z novinářů na tiskové konferenci, mohla vyvolávat představy o možné spolupráci s KSČM.

„Heslem posledního týdne je práce a prosperita, které shrnuje naše volební závazky, a toto heslo se s klíčovými lídry soc. dem. objevuje na našich billboardech. V tomto kontextu bude finále naší kampaně pozitivní,“ dodal Tvrdík.

ODS chce "zamodřit" Kampu

Novým prvkem kampaně konkurenční ODS bude nedělní setkání straníků a příznivců strany na pražské Kampě.

"Doufáme, že zamodříme nejprve celou Kampu a pak celou Českou republiku," řekl novinářům volební lídr ODS Petr Nečas. V krajích modrou kampaň ve čtvrtek, den před začátkem voleb, ukončí koncerty na náměstích.

ODS chystá "kontaktní kampaň", tedy přesvědčování především přátel a známých, aby dali svůj hlas právě občanským demokratům. [celá zpráva]