Novou podobu webových stránek spustila ČSSD  v pondělí v Lidovém domě. Podle Tvrdíka umožňují snadné vyhledávání informací, novinkou je možnost přihlásit se jako sympatizant ČSSD. Obdobnou akci zahájila konkurenční ODS již před eurovolbami, kdy spustila projekt Modrý tým.

ČSSD bude podle Tvrdíka v rámci kampaně rozdávat statisíce růží, DVD s programem, ale také zábavou. DVD „Zábava pro celou rodinu“ obsahuje například „Cvičení pro formování postavy“, cestopis „Řecké ostrovy“, kuchařku nebo třeba animovanou pohádku „Tři prasátka“.

„Tak aby celá rodina na DVD našla nejenom program, ale i zábavu,“ řekl Tvrdík s tím, že na webu ČSSD budou nabízet ke stažení filmy. „Program a seriozní diskuse, to jsou věci, se kterými do kampaně vstupujeme,“ sdělil. Pokud se jedná o program, podle Tvrdíka ČSSD v polovině září zapracuje připomínky odborné a laické veřejnosti.

Tvrdík přitom přes opakovaný dotaz neřekl přesnou částku, na kterou kampaň ČSSD přijde. „Finanční prostředky jsou srovnatelné s minulými volbami,“ prohlásil pouze. Později doplnil, že nevyčlení více než před třemi roky s tím, že částku řekne, až kampaň skončí.

Nový web

Po prohraných evropských volbách strana čelila kritice, že podcenila kampaň na internetu. Do těch podzimních se poučila a spustila novou podobu stránek.

 

Nové stránky ČSSD

Nové stránky ČSSD FOTO: cssd.cz

Paroubek na tiskové konferenci seznámil, jak chce ČSSD bojovat s korupcí a klientelismem. Zmínil zákon o lobbingu, kdy by vznikly registry lobbistů a veřejní činitelé by museli zaznamenávat, o čem s lobbisty jednali. „Poslední události, které se nesou ve znamení podezřelých dovolených v zahraničí, ve znamení luxusních vil a jachet, to vše bez prokázaní jediného zaplaceného účtu, jsou zcela neúnosné,“ prohlásil.

Na toskánské dovolené přitom pobýval i místopředseda ČSSD Milan Urban. Svou účast musel Paroubkovi vysvětlovat.

Šéf ČSSD také popřel, že by strana byla najěk spojena s Karlem Randákenm, bývalým šéfem rozvědky, který médiím poskytl snímky z toskánské dovolené.