Hlavní obsah

Z britských barů vymizí erotika

24. 2. 2005, 16:31 – LONDÝN
Novinky, Korzo/P

Alkoholické koktejly s názvy jako Sex on the Beach (Sex na pláži) nebo Slippery Nipple (Hladká bradavka) budou v mnohých britských barech již brzy minulostí. Společnost Greene King, jeden z největších výrobců piva a dalších alkoholických nápojů ve Velké Británii, totiž ve svých 750 hospodách zakázala tyto erotické názvy používat.

Foto: město Bohumín

Část Sokolovské ulice se o víkendu pro motoristy kvůli havárii kanalizace uzavře.

Článek

Rozhodnutí přichází tři roky poté, co firma čelila kritice za použití fotografie ženy při orgasmu během své reklamní kampaně na pivo Abbot Ale. Podle tiskové mluvčí stažení a nahrazení erotických názvů míchaných nápojů souvisí s novou komunikační politikou společnosti.

"Dali jsme si za cíl propagovat alkohol zodpovědně. Nemáme žádný zájem na tom spojovat reklamu se sexuální promiskuitou, machismem nebo ji stavět na protispolečenských tématech," vysvětlila.

Návštěvníci spousty britských hospod, restaurací a hotelů si tak mohou být jistí, že při popíjení alkoholu již nenarazí na název drinku, v němž by byla slova sex, erotika, bradavka, penis, zadek a mnoho podobných obdobných pojmů. Stejně tak ze zdí zmizí fotografie a reklamy s nahotinkami nebo sexuální slogany.

"Všechno musí z našich restaurací pryč. Od příště již nepropůjčíme svou značku nikomu, kdo by se prohřešil proti našim přísným pravidlům," dodala mluvčí.

Reklama

Související témata:

Výběr článků