Článek
Rozhodnutí přichází tři roky poté, co firma čelila kritice za použití fotografie ženy při orgasmu během své reklamní kampaně na pivo Abbot Ale. Podle tiskové mluvčí stažení a nahrazení erotických názvů míchaných nápojů souvisí s novou komunikační politikou společnosti.
"Dali jsme si za cíl propagovat alkohol zodpovědně. Nemáme žádný zájem na tom spojovat reklamu se sexuální promiskuitou, machismem nebo ji stavět na protispolečenských tématech," vysvětlila.
Návštěvníci spousty britských hospod, restaurací a hotelů si tak mohou být jistí, že při popíjení alkoholu již nenarazí na název drinku, v němž by byla slova sex, erotika, bradavka, penis, zadek a mnoho podobných obdobných pojmů. Stejně tak ze zdí zmizí fotografie a reklamy s nahotinkami nebo sexuální slogany.
"Všechno musí z našich restaurací pryč. Od příště již nepropůjčíme svou značku nikomu, kdo by se prohřešil proti našim přísným pravidlům," dodala mluvčí.