Hlavní obsah

Jihokorejce zajímala více plastika prsou zpěvačky než jaderný test KLDR

Soul

Pátý severokorejský jaderný test šokoval svět, Jihokorejci na internetu ale měli zájem o jiná témata. Slova související s testem se mezi deseti nejvyhledávanějšími objevila až 4,5 hodiny po jeho uskutečnění a vydržela tam jen dvě hodiny, plyne ze zprávy největšího místního internetového portálu Naver. Větší zájem byl o hvězdy K-popu a televizní varieté a talkshow.

K-popová hvězda Jessi

Článek

V 13:40 místního času bylo nejvyhledávanější spojení Happy Together, což je název populární televizní talk a varietní show. Mezi devíti dalšími byly dvě hvězdy K-popu Jessi a Brown Eyed Girl a také spojení vlhké ubrousky.

Show Happy Together, která se odvysílala ve čtvrtek, vzbudila pozornost, protože se v něm zpěvačka Jessi přiznala k plastice prsou. Vlhké ubrousky byly vyhledávány kvůli tomu, že v některých se objevily toxické látky

Až ve 14 hodin se do desítky nejvyhledávanějších spojení dostalo první slovo spojené s jaderným testem z 8:30, tyto termíny ale zmizely po dvou hodinách.

KLDR je nezajímá

”Ani jsem nevěděl, že Severní Korea provedla jaderný pokus,“ řekl dvacetiletý mladík, listu Korea Times. „Nemyslím si, že Severní Korea zaútočí jadernými zbraněmi, takže se o to nestarám,“ dodal.

Rostoucí nezájem Jihokorejců o provokace KLDR není ničím novým, dodává list. Když provedla KLDR svůj třetí test, vévodila nejhledanějším slovům kosmetika od značky Innisfree, která zrovna měla výprodej.

Mladší Jihokorejce otázky spojené se Severní Koreou nezajímají, v životě mají jiné priority, zejména se starají o vlastní ekonomickou situaci. Mnozí ani nepodporují sjednocení, mají pocit, že by spojení přineslo ekonomické problémy.

Reklama

Výběr článků

Načítám