Hlavní obsah

Dětské kroužky jako firemní benefit

Právo, kil

Dilema, jaké mimoškolní aktivity dopřát svým dětem a vyjít přitom s rodinným rozpočtem, řeší na začátku školního roku velká část rodičů. Rádi by dětem otevřeli i další možnosti, ale často jim na náročnější kroužky nebo rozvoj talentu jejich dětí chybějí peníze. Přesto se rodiče snaží – vůbec žádný kroužek totiž nenavštěvuje pouze jeden z pěti tuzemských školáků.

Foto: Profimedia.cz

Sportovní kroužky pravidelně navštěvuje osm z deseti školáků.

Článek

Vyplývá to z průzkumu společnosti Datacollect, který si nechala zpracovat firma Edenred, poskytovatel předplacených korporátních služeb a volnočasových zaměstnaneckých benefitů.

Nejčastěji sportují

Nejčastěji se děti podle průzkumu věnují sportovním aktivitám. Sportovní kroužky pravidelně navštěvuje osm z deseti školáků, kteří se věnují organizovaným mimoškolním činnostem. Následují umělecké kroužky, které navštěvuje šest z deseti dětí, a jedné čtvrtině školáků rodiče platí vzdělávací mimoškolní aktivity.

V průměru dva kroužky

„Děti začínají plošně navštěvovat alespoň jeden placený kroužek hned v první třídě, tedy v šesti letech, v průměru pak navštěvují placené kroužky dva, a to až do svých 12 let. Od 13. roku svého života se pak často věnují už pouze jedné činnosti,“ uvádí Michaela Číhalíková, produktová manažerka společnosti Edenred.

Úspora 30 %

Firma pro rodiče připravila nové řešení, které jim zajistí při platbách za mimoškolní aktivity výraznou slevu. V rámci projektu Ticket Junior nabízí při platbách za mimoškolní aktivity dětí úsporu ve výši 31 procent. „Platit touto formou lze kroužky v rámci školy, základní umělecké školy, sportovní kluby, skaut a další aktivity, a to včetně letních dětských táborů,“ uvedla Číhalíková.

Firmy nemají náklady navíc

„Ticket Junior je založený na elektronickém propojení zaměstnavatelů, organizací zajišťujících dětské kroužky a rodičů. Díky této kooperaci nabízí Edenred uplatnění daňové výhody, a tím snížení nákladů na kroužek pro rodiče o 31 procent. Interní nastavení produktu v rámci firmy nestojí žádné náklady navíc a firma tak zvyšuje svoji prestiž při náboru nových zaměstnanců,“ zdůraznila Michaela Číhalíková.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám