Článek
Úřad dosud sídlil v Praze 4, ulici Táborské, některé odbory byly navíc v budovách v Jílovské a Michelské ulici. Kritériem pro přechod na novou adresu byla mj. přístupnost z metra, nastěhování všech odborů úřadu či přístupnost i pro invalidy.
"Občané si zaslouží důstojné prostory celého úřadu v jedné budově," vysvětlil hlavní důvody stěhování Ing. Pavel Horálek, starosta Prahy 4.
"Nová budova poskytne občanům určitě kvalitnější služby ve všech ohledech. Hlavní změnou nepochybně je, že na novém úřadě bude možné vyřídit všechny nezbytné úřední věci na jednom místě. Historická, nádherně zrekonstruovaná budova radnice v Táborské ulici bude nadále využívána jako reprezentativní prostor Prahy 4 - zachována bude obřadní síň, budou se zde konat společenské akce, vítání občánků a jednání zastupitelstva. Chceme v ní také zřídit bezplatnou právní poradnu," uvedl starosta.
"Budovy na Táborské ulici v Nuslích, které Úřad MČ Praha 4 opustil (s výjimkou staré radnice, kterou bude využívat i nadále), má úřad v úmyslu vrátit zpět do bytového fondu. Po rekonstrukci těchto doposud k úředním účelům sloužících budov by se mělo jednat o necelou stovku bytů," dodal starosta Horálek.