Hlavní obsah

Série závodů Czech Hero Ride zná své motoristické hrdiny

Novinky, Kateřina Martykánová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Vůně benzínu a zvuk motorů, návrat motoristických legend i slavných značek, závodní posádky v dobových kostýmech a především historické vozy na atraktivních místech po celé České republice. Bylo toho ale ještě mnohem víc, co čekalo na návštěvníky v rámci projektu Czech Hero Ride.

Foto: Czech Hero Ride
Článek

Během série dvanácti setkání historických automobilů a jeho doprovodného programu, o který doplnila jednotlivé motoristické akce agentura CzechTourism, si na své přišel opravdu každý.

Všechny závody zařazené do projektu Czech Hero Ride doprovázelo motto „Auta, která mají příběh“. Na pozadí legend o slavných osobnostech a s nimi spojených vozů se tak zájemci mohli nejen ohlédnout do minulosti, ale seznámit se i s novodobými příběhy více než tisícovky posádek a jejich nablýskaných miláčků v jednotlivých regionech.

Ti nejúspěšnější účastníci celoroční série Czech Hero Ride 2013/2014 byli vyhlášeni v závěru poslední rally na půdě plzeňského pivovaru Prazdroj. Na nejvyšších příčkách stanuli Miroslav Záruba, Zdeněk Touš a Milan Baše, kteří za svůj celoroční výkon v projektu Czech Hero Ride získali kromě tradiční trofeje – poháru – i řadu dalších cen. Vítěz si z Plzně odvážel například i čtyřdenní wellness pobyt v lázních Luhačovice.

A i když se skutečnými poháry mohli pyšnit jen ti nejlepší, ocenění si právem zaslouží vlastně všichni, kteří nechali veřejnost kochat se krásou historických vozů na zámcích, hradech, v lázních, v historických centrech měst a dalších zajímavých místech, kam tento projekt zavítal.

Vznik projektu Czech Hero Ride iniciovala v roce 2013 agentura CzechTourism s cílem vytvořit prestižní mezinárodní seriál závodů historických vozů, který prochází napříč různými lokalitami a přispívá k rozvoji regionální turistiky a zatraktivnění veteránských závodů nejen pro diváky, ale i pro samotné účastníky.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám