Článek
„Tvůrci si nevymýšleli, je to opravdu z díla klasika,” řekl o konkrétních skečích v inscenaci a pobavil tím vyprodané Studio Z. „Etiketa je něco jako řízení auta. Když poprvé sednete za volant, jste jakoby v křeči, připadáte si hloupě a uměle. Lehkost, lehká ledabylost a nenucenost se o toho dostanou až časem,” uvedl Ladislav Špaček.
Zájem lidí o etiketu podle něj roste. „Svědčí o tom i toto představení. Vidíme kolem sebe stále více slušně oblečených mužů a žen, etiketa začíná být i komerční výhodou. Produkty jsou dnes vesměs všechny stejné, klíčem k úspěchu je člověk. Když se umí chovat, lidé ho vyhledávají, je žádaný. Zatímco slušnost je člověku vrozená, zdvořilosti se však musíme učit. Klíčem k tomu je rodina, tam se musíme ještě hodně učit a toto představení k tomu hodně přispívá. Takže díky za ně,” rozloučil se.