Článek
Český jezdec startoval s Francouzem Antoinem Leclercem. Nová posádka se sžila docela rychle, ale přesto během závodního víkendu Martin postrádal svého bývalého kolegu Miloše Pavloviče, a to zejména při práci s nastavením podvozku.
„Spolupráce s Antoinem byla dobrá, ale bohužel nám nesedělo nastavení vozu vzhledem k odlišnému stylu jízdy. Bylo to vidět i na časech. Když nastavení vyhovovalo mně, byl jsem schopný jet o vteřinu rychleji, ale Antoine měl problémy a byl výrazně pomalejší," uvedl Matzke.
Kvalifikační závod rozjížděl Antoine. Odstartoval výborně a probojoval se z patnácté pozice na startu až na desáté místo. Pak se ale ukázala převaha konkurenčních týmů. Francouzský jezdec se začal postupně propadávat. „Tento závod byl pro nás strašně frustrující, snažili jsme se udělat maximum, ale nestačilo to,“ posteskl si Martin.
Hlavní závod byl stejně smolný jako celý víkend. Martin se po startu probojoval z patnáctého místa na devátou příčku, ale po likvidačním kontaktu Corvetty týmu DKR dostal hodiny a kontakt byl tak nešťastný, že se svlékla pneumatika z ráfku a ke všemu se projevila ještě závada spojky.
„Ani v neděli se nám nepodařilo dostat štěstí na naši stranu a po kontaktu s Corvettou jsem musel ze závodu odstoupit. Celý víkend a předešlé zkušenosti s vozem a jeho konkurenceschopností navíc dodal podnět k řešení nepříznivé situace razantním způsobem. Jelikož se nám jako kolektivu nepodařilo najít cestu a zvrátit jasný nepoměr obou vozů týmu ve startovním poli, učinili jsme s týmem dohodu o přerušení mé spolupráce do doby nápravy. Je to škoda, ale za současných podmínek nejde nadále v GT1 s tímto vozem pokračovat. Myslím, že se brzy najde alternativní řešení a podaří se mi najít jiný způsob či kategorii, kde bude možné opět úspěšně závodit," dodal Martin Matzke.
Termín a kategorie, ve které bude Martin Matzke opět závodit, je tedy v současné době velkou otázkou. Věřme ale, že ne na dlouho.