Hlavní obsah

Frýdek-Místek uspěl v soutěžní přehlídce Turistpropag

Novinky, Lucie Talavašková

V pátek 13. dubna byly na výstavišti v Lysé nad Labem během slavnostního galavečera v rámci veletrhu Regiony, Narcis a Elegance 2018 vyhlášeny výsledky již 3. ročníku soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů Turistpropag. Frýdek-Místek si ze soutěže odváží hned dvě ceny.

Foto: www.visitfm.cz

Vítězné propagační materiály

Článek

„Odborná pětičlenná porota posuzovala materiály celkem ve 12 kategoriích, novinkou letošního ročníku byla kategorie Propagační spot do 3 minut a také kategorie Aplikace. Uděleno bylo i 5 zvláštních cen za materiály, které vybírali partneři soutěže. Celkem bylo přihlášeno 151 materiálů od téměř 40 subjektů.  Vzhledem k množství přihlášených materiálů byla práce poroty náročná,“ uvedl Pavel Hlaváč z pořádajícího Zlatého pruhu Polabí.

Do soutěže vyslal Frýdek-Místek nové propagační materiály, které vydalo Turistické informační centrum Frýdek-Místek ve spolupráci s Magistrátem města Frýdku-Místku na přelomu roku. Jednalo se image materiál Frýdku-Místku a také o skládací mapu města. Ve svých kategoriích - PR materiály a Mapy měst a regionů - se tyto propagační materiály umístily shodně na třetím místě.

„Cílem vytvoření těchto tištěných materiálů, které nesou jednotný grafický styl města, je představit město Frýdek-Místek jako místo vhodné pro aktivní odpočinek a rekreaci, místo pro relaxaci a poznání. Město, které je blízko Beskyd,“ představila materiály ředitelka Turistického informačního centra Monika Konvičná.

„Jsme proto rádi, že naši práci ohodnotila odborná porota této přehlídky krásnými třetími místy a doufáme, že prostřednictvím nových propagačních materiálů vzbudíme zájem o atraktivity a služby cestovního ruchu ve městě a také zvýšíme povědomí Frýdku-Místku,“ dodala Monika Konvičná. 

Oceněné materiály je možné získat zdarma na pobočkách Turistického informačního centra ve Frýdku a Místku.

Reklama

Výběr článků

Načítám