Článek
• Rozhovor se Zuzanou Kirchnerovou, režisérkou filmu Karavan, který měl premiéru v hlavní soutěži festivalu v Cannes a nyní se představil i divákům festivalu v Karlových Varech; jak se v netradiční road movie o matce a jejím mentálně hendikepovaném synovi odráží režisérčina vlastní životní zkušenost, proč FAMU bývala extrémně psychicky náročnou, až kastrující školou a jak se od italských filmařů můžou ti čeští učit lepší péči o duševní zdraví.
• Text Jana Fingerlanda o snímku íránského režiséra Aliho Behrada Stíny Teheránu; proč mají města a vztahy podobné stíny, proč je nejen pro Behradovy filmové postavy láska stejně závažným a tíživým problémem jako politika – a jak se do Stínů Teheránu propisuje slavná tradice íránské kinematografie.
• Text Ivana Hartmana o filmu Petera Bebjaka Duchoň pojednávajícím o „slovenském Tomu Jonesovi“; jaké vzestupy a pády zažil normalizační zpěvák Karol Duchoň, jak se režisérovi podařilo „sejmout jeho bustu z piedestalu a postavit ji na zem“ – a co o společnosti vypovídá aktuální nová vlna zájmu o Duchoňovy písničky.

Z filmu Duchoň
• Sloupek Zuzany Válkové o tom, že v době internetové pomíjivosti je zásadní vážit si pilířů dobra, které nám ještě zbývají v offline světě; například „strejdů a tet“, přátel našich rodičů, kteří nás kdysi přijali do své smečky – proč je takový „tetosystém“ prostorem, kam se vejde minulosti i budoucnost.
• Krátké glosy o dvou knihách; románu Chetny Maroo Western Lane a publikaci Jana Lukavce Záchod, džíny, hostie. O kulturních dějinách věcí posvátných i zdánlivě obyčejných.