Článek
Méně známá režisérka Gaby Dellalová chce vyprávět univerzálně srozumitelný příběh o rodině, kde se ledacos nepovedlo, a zástupci tří generací se to snaží vyžehlit. Babička-lesba žije s přítelkyní v New Yorku a poskytne azyl i dceři Maggie, která měla divočejší mládí. Jednu dobu udržovala styky se dvěma bratry, a tak nepanuje úplná jistota v tom, kdo je otcem dcery Ray. Mohla by to úspěšně tajit, kdyby se Ray jednoho dne nerozhodla, že se musí dát přeoperovat na kluka. K tomu je totiž potřeba podpis otce.
Shánění podpisu otce, který žije jinde, a navíc možná otcem není, se stane pro Maggie nadlidským úkolem. Babička Dolly si z ní ještě utahuje a chce ji vystrnadit z bytu (dá se to pochopit vzhledem k tomu, že je jí přes čtyřicet) a přitom stačí pronášet vybroušené hlášky (To, že jsem lesba, ještě neznamená, že jsem tolerantní!).

Ray vyhledá tátu, který možná ani tátou není.
Rozumně napsané a dobře zahrané rodinné drama těží ze znalosti problematiky i z luxusního obsazení (Susan Sarandonová, Naomi Wattsová, Elle Fanningová). Základem je sice tragický osud vnučky, významně ho ale odlehčují prvky komedie, jež neupadá v lacinou frašku a stejně tak se obejde bez patosu.
Postavě transsexuální teenagerky asi bude vyčítáno, že není dostatečně do hloubky prokreslena a její vnitřní boje spíše jen tušíme, ale je jasné, že toto není hlavní téma příběhu. Autorka nechtěla psát tragédii o sexuálních menšinách, ale vtipný příběh o alternativní rodince z New Yorku, na který do kina nepřijdou jen tři lidi z katedry genderových studií.