Článek
Provoz baru je spojený s koncertem. Místo, které se nachází v pivní zahradě a vstup do něj je zdarma, má být po dva dny místem setkávání fanoušků. Budou moci ochutnat pivo Trooper či víno Eddie’s Darkest Red Wine.
Oba produkty jsou vyráběny v režii skupiny. K dispozici je i pivo od deseti tuzemských minipivovarů a stylová kuchyně.
Po oba dny bude otevřena i velká prodejna suvenýrů kapely. Každý den si bude možné koupit jeden ze 125 plakátů a trička vyrobená pouze pro tuto příležitost, také běžné kapelní suvenýry, které jsou v prodeji na koncertech.

David Salomon, manažer Energy Pubu Riegrovy sady, s plakátem a tričkem, které budou v prodeji pouze v Eddie’s Dive Baru, a pivem i vínem od Iron Maiden.
David Salomon, manažer Energy Pubu Riegrovy sady, kde je Eddie’s Dive Bar otevřený, Novinkám řekl: „Iron Maiden zahájili před pár dny v Budapešti turné ke svým padesátinám. Tam ještě Eddie’s Dive Bar nebyl, v Praze je poprvé. Management kapely nenechal nic náhodě, je vidět, že mu na tomto projektu hodně záleží. Pokud vím, Eddie’s Dive Bar má být otevřen v šestnácti městech. My si přejeme, aby jeho provoz byl nejúspěšnější právě u nás v Praze.“

Eddie’s Dive Bar v Praze má v prodeji spoustu suvenýrů kapely.
Salomon očekává, že během dvou dnů do baru přijde na osm tisíc fanoušků. Mimo jiné jsou pro ně připravené i koncerty českých skupin, které hrají písně Iron Maiden.

První fanoušci kapely dorazili do Eddie’s Dive Baru v Praze už v pátek dopoledne kolem desáté hodiny.
„Nikdo ze členů kapely však nedorazí. Stát se sice může cokoli, ale bylo nám řečeno, že se chtějí soustředit pouze na koncert,“ dodal Salomon.