Článek
Nové logo už nebude tvořeno z písmen Č a T, bude však původní značku připomínat. Tvoří ho dvě hranaté jakoby „svorky“, nebo dva abstraktní tvary proti sobě, které nejsou nahoře a dole spojeny. Při prvním pohledu představují obrazovku. Její levá strana při čelním pohledu je modrá, pravá červená a symbol doplňuje název „Česká televize" z nového typu písma nazvaného TV Sants, které má verze print a screen.
„Česká televize byla snad jedinou televizí v Evropě, která neměla na obrazovce své vlastní korporátní logo, stanice byly pouze označeny číslicemi. Naším cílem byla modernizace původního loga," řekl generální ředitel ČT Petr Dvořák při představování vizuálního stylu veřejnoprávní televize novinářům.

Loga jednotlivých programů
Logo před uvedením testoval divácký výzkum, kterého se zúčastnilo tři sta lidí z pěti měst České republiky. Ti logo většinově přijali, viděli v něm symbol obrazovky a vítali užití českých národních barev.

Vlevo výtvarník Aleš Najbrt, vpravo šéf ČT Petr Dvořák
Dvořák příklon k „starému, původnímu“ logu uvedl jako svou prioritu již ve svém loňském kandidátském projektu, se kterým se hlásil na místo šéfa ČT. Zároveň tím vyšel vstříc odborářům ČT, kteří tvrdě protestovali proti novému logu, jež v ČT leželo od roku 2006 a nebylo nikdy na obrazovku uvedeno. Jeho autorem byl Štěpán Malovec.
ČT také ve středu zahájila výstavu s názvem Vizuální styl České televize 1953 až 2012, kterou mohou návštěvníci pražské galerie současného umění DOX v Poupětové ulici zhlédnout do 14. května. V květnu oslaví ČT 59. let svého vzniku, začala vysílat 1. května 1953.