Hlavní obsah

Pivovar Staropramen vykopl fotbalovou kampaň Dvanáctej hráč

Komerční článek

25.4.2024, Praha: Druhý největší tuzemský pivovar Staropramen vytvořil v rámci partnerství s Českou fotbalovou reprezentací kampaň k nadcházejícímu fotbalovému šampionátu v Německu. Ve spotu se kromě Hynka Čermáka objevují i reprezentanti Tomáš Souček, Tomáš Holeš a brankář Jindřich Staněk.

Foto: Pivovary Staropramen s.r.o.

Pivovar Staropramen vykopl fotbalovou kampaň Dvanáctej hráč

Článek

Staropramen i v dalším roce pokračuje s konceptem „Na život po našem“, jehož hlavní tváří je herec Hynek Čermák. V této komunikaci značka odráží českou vynalézavost, lehce ironický humor a pospolitost. Letos se Staropramen vydal cestou hrdosti, prostřednictvím které vzdává hold českým fotbalovým fanouškům.

Pivovar, jenž sídlí na Smíchově, je jedním z dlouholetých partnerů České fotbalové reprezentace. Té se po vydařené kvalifikaci podařilo probojovat až do finálového turnaje v Německu, který je na programu letos v červnu. V rámci své komunikace se Staropramen rozhodl zaměřit na fotbalové fanoušky, kteří jsou plní očekávání, ať už co se týče nového trenéra, nebo samotných zápasů. Už ve skupině české hráče totiž čekají silní soupeři v čele s hvězdným Portugalskem s Cristianem Ronaldem.

K fotbalu pivo neodmyslitelně patří a koneckonců s pivem v ruce se spláchne snadněji vítězství i porážka. Ve spotu Staropramen akcentuje českou houževnatost a také to, že my Češi jsme vždycky tak trochu nad věcí. Prostřednictvím Hynka Čermáka apeluje Staropramen na českou hrdost. „Čeští fanoušci se nevzdají, ani když se kope desítka v poslední minutě,“ říká v reklamě oblíbený herec. Kromě známých fotbalistů a Hynka Čermáka se ve spotu objevují i reální sládci pivovaru, kteří svým nástupem do pivovaru symbolizují nástup hráčů na hřiště. Pro Staropramen jsou to totiž především oni, kteří jsou těmi pomyslnými „hvězdami“ na pivovarnickém hřišti.

Reprezentanty kromě samotné televizní kampaně využila značka také jako hlavní tváře limitované edice produktů. Ta vzniká právě v návaznosti na fotbalový šampionát v Německu. Na novém brandingu se tak objevují pro českého fanouška velmi známé tváře reprezentantů Součka, Holeše i Staňka.

Natáčení probíhalo letos v březnu pod taktovkou režiséra Tomáše Bařiny. Pro záběry v interiéru si Staropramen vybral jednu ze svých vlajkových lodí, restauraci Fortel na Smíchově. Venkovní záběry fanoušků a fotbalistů pak probíhalo v letenské epet Aréně která je domovem klubu AC Sparta Praha.

Výběr článků

Načítám