Článek
"Dobrý den, právě jsme vám zrušili 20 minut. Hezký den, Vodafone," stojí ve zprávě, kterou dostala v minulém týdnu Alena P., která kuriózní textovou zprávu na důkaz i vyfotila.
"První věc, co mě napadla po obdržení té zprávy, bylo podívat se na hodinky. Nechápala jsem, jak je to myšlené, jakých 20 minut mi vzali," napsala Novinkám pobavená žena z Prahy.
"To je opravdu nepříjemné. Vždyť zákazník ani neví, zda mu ty minuty zrušíme ráno nebo večer," reagoval v nadsázce mluvčí společnosti Vodafone Miroslav Čepický.
„Jedná se pravděpodobně o esemesku, která informuje o vypršení akční nabídky. Uznáváme, že mohla být formulována lépe. Zapracujeme na tom," ujistil Čepický poté, co mu Novinky poskytly zprávu k nahlédnutí.