Hlavní obsah

Právě jsme vám zrušili 20 minut, píše Vodafone lidem ve zprávách

26. 6. 2012, 13:03 – Praha
Novinky, Jakub Kynčl

Někteří klienti českého Vodafonu v uplynulých týdnech prošli něčím velmi zvláštním. Podle textové zprávy, kterou jim operátor zaslal, jim byl totiž jejich klasický den o 24 hodinách zkrácen o nezanedbatelných 20 minut. Aspoň to tvrdí poněkud nešťastně formulovaná zpráva, ke které se Novinky dostaly.

Foto: pro Novinky Alena P.

Kuriózní textová zpráva čtenářku Novinek pobavila.

Článek

"Dobrý den, právě jsme vám zrušili 20 minut. Hezký den, Vodafone," stojí ve zprávě, kterou dostala v minulém týdnu Alena P., která kuriózní textovou zprávu na důkaz i vyfotila.

"První věc, co mě napadla po obdržení té zprávy, bylo podívat se na hodinky. Nechápala jsem, jak je to myšlené, jakých 20 minut mi vzali," napsala Novinkám pobavená žena z Prahy.

Foto: pro Novinky Alena P.

Kuriózní textová zpráva čtenářku Novinek pobavila.

"To je opravdu nepříjemné. Vždyť zákazník ani neví, zda mu ty minuty zrušíme ráno nebo večer," reagoval v nadsázce mluvčí společnosti Vodafone Miroslav Čepický.

„Jedná se pravděpodobně o esemesku, která informuje o vypršení akční nabídky. Uznáváme, že mohla být formulována lépe. Zapracujeme na tom," ujistil Čepický poté, co mu Novinky poskytly zprávu k nahlédnutí.

Reklama

Související témata:

Výběr článků