Hlavní obsah

Polská Gdyně se blýskla klipem, který je prý tak špatný, až je geniální

Rozruch na polských sociálních sítích a v médiích vyvolalo město Gdyně, které ve snaze poukázat na problém s parkováním na místech určených pro handicapované vyprodukovalo klip, který přirovnává špatné parkování k manželské nevěře. „Je to tak špatné, až je to geniální,“ zněl jeden z ohlasů.

Nezabírej místo těm, kteří ho potřebujíVideo: Město Gdyně

 
Článek

Tvůrci kontroverzního šotu pro výstrahu „zaparkovali“ handicapovaného muže v posteli manželky řidiče, který zaparkoval své auto na místě určeném pro handicapované. Oba muži – handicapovaný milenec a podvedený manžel s kyticí v ruce (a nejspíše s černým svědomím za špatné parkování) – se pak míjejí ve dveřích. Z vozíčku zazní replika: „A co kdybych já zabral tvé místo?“

„Vážně nemáte lepší nápad?“ zněl jeden z komentářů, mezi nimiž kritika převážila nad pozitivními ohlasy. „Jako člověk z branže bych si přál poznat proces projektování a realizace tohoto spotu!“ zněl hlas možná závisti, možná obdivu, možná ironie.

V reklamě udělali z cvičících žen krávy, teď se mlékárenská firma omlouvá

Koktejl

Jiní se ale bez obalu ptají, zda větší hloupost spáchal tvůrce klipu, anebo úředník, který jej schválil. „A to jsem bývala hrdá, že jsem obyvatelkou Gdyně,“ povzdychla si další zklamaná uživatelka.

„Je to odvážné, ale nerozvážné,“ poznamenal o klipu list Gazeta Wyborcza a připomněl další přešlapy místní radnice: nejprve slíbila přispět na elektrokola, ale když dorazila hromada žádostí, ukázalo se, že peníze stačí jen pro 40 z několika stovek žadatelů. Další „přelomové“ rozhodnutí představovalo oznámení, že město začíná hledat sponzora pro stavu sportovní haly – které ovšem zaznělo po 14 letech ujišťování, že žádný sponzor není zapotřebí.

Reklama

Výběr článků

Načítám