Článek
„Je to už 25 let od doby, co jsme aktualizovali logo Microsoftu. A nyní nastala ideální doba pro změnu. Pro Microsoft je to velice vzrušující krok, protože připravujeme vydání prakticky všech důležitých produktů,“ uvedl Jeff Hansen, šéf firemní strategie Microsoftu.
Důvod, proč americký softwarový gigant změnil svoje logo po tak dlouhé době, je prostý. Snaží se sjednotit design všech svých produktů. „Od Windows 8 přes herní služby na Xboxu a Windows Phone 8 až po novou verzi kancelářského balíku Office – uvidíte společný vzhled napříč všemi těmito produkty,“ konstatoval Hansen.
Podle něj se tak firma připravuje na novou éru, kdy lidé budou zvyklí používat produkty Microsoftu nejen u počítačů, ale také u telefonů, tabletů a televizorů. „Značka Microsoft představuje mnohem více než pouhá loga či názvy produktů. Máme štěstí, že hraje roli v životě více než miliardy lidí každý den,“ doplnil šéf firemní strategie Microsoftu.
Nové logo amerického počítačového giganta lidé nezačnou okamžitě vídat na všech produktech firmy, vyměňovat za staré jej budou zaměstnanci postupně. Například na oficiálních stránkách Microsoftu tak ještě bylo ve čtvrtek večer, několik hodin po oficiálním odhalení nového loga, stále ještě umístěno to staré.
Letošní rok je pro Microsoft jedním z nejdůležitějších za poslední desetiletí. Kromě nových operačních systémů pro počítače a chytré telefony se totiž chystá na trh uvést také nový počítačový tablet Surface. [celá zpráva]