Článek
Firmu chce ovládnout také společnost BB Global, která je součástí podnikatelské skupiny J&T, převzetí řešil antimonopolní úřad. BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem venkovních reklamních ploch.
Podle Fuxy je jeho nabídka zajímavá cenově i tím, že společnost jako její dlouholetý šéf dokonale zná a transakce může být rychlá a bezproblémová.
Fuxa firmu vede od roku 2012, od té doby podle něj její podíl na trhu vzrostl z asi 15 na 74 procent.
„Stalo se tak díky úspěšně zvládnutým akvizicím velkých konkurentů News Outdoor a Outdoor akzent, ale i díky tomu, že jsme věřili postupnému růstu v segmentu reklamy v transportu a na městském mobiliáři,“ sdělil.
„Letos jsme uspěli i ve významném výběrovém řízení, konkrétně na provozování reklamy na pražském městském mobiliáři. Jde o další klíčové portfolio reklamních ploch, kterým dříve disponovala francouzská společnost JCDecaux,“ doplnil Fuxa.
Firma v minulosti dokoupila majoritní podíl státu ve společnosti Railreklam, zaměřené na reklamu na železnici, a v posledních letech získala významné zakázky v Praze, a to na reklamu v metru, na tramvajích a autobusech a na zastávkových přístřešcích MHD, což podle společnosti přináší městu a jeho dopravnímu podniku každoročně stovky milionů korun.
Firma působí také v oblasti médií, většinově ovládá Praha TV a provozuje lifestylový web Flowee či zpravodajský PrahaIN. „Díky našim novým formátům v on-line prostředí a TV nyní skupina zaujímá desátou příčku na českém mediálním trhu,“ uzavřel Fuxa.
Společnost JOJ Media House chtěla prodat svůj podíl české společnosti BB Global, kterou ovládá Dušan Palcr ze skupiny J&T. Transakci však zdrželo řízení u antimonopolního úřadu, nesouhlasí s ní také pražský dopravní podnik, který podle dřívějšího vyjádření firmě po její žádosti odmítl udělit souhlas se změnou akcionářské struktury, jež dle smlouvy potřebuje.