Článek
„Milé klientky, milí klienti, momentálně evidujeme krátkodobý výpadek mobilního a internetového bankovnictví. Pracujeme na tom, aby vše co nejdříve opět fungovalo, jak má. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za vaši trpělivost,“ napsala Raiffeisenbank na Facebooku krátce před 11:30 hodin.
Milé klientky, milí klienti, momentálně evidujeme krátkodobý výpadek mobilního a internetového bankovnictví. Pracujeme...
Posted by Raiffeisenbank on Monday, May 12, 2025
„Jedná se o krátkodobý výpadek některých služeb. Příčinu analyzujeme a na odstranění výpadku usilovně pracujeme. Bankovní služby jsou poskytovány v omezeném režimu a rozsah služeb postupně navyšujeme,“ sdělila Novinkám mluvčí banky Martina Kotasová. Otázku ohledně příčiny problému ponechala bez odpovědi.
Podle některých klientů komentujících na Facebooku byl každopádně výpadek delší než krátkodobý, jak Raiffeisenbank uváděla. Uživatelé pod příspěvkem psali, že problémy s přihlášením měli už v sedm či deset hodin ráno. Kolem čtvrté hodiny odpoledne banka příspěvek smazala, aniž by se k příčině problému nějak vyjádřila.
Při snaze přihlásit se do mobilního bankovnictví klient viděl buď stručnou informaci, že přihlášení momentálně není dostupné, nebo mu vyskočí okno „chyba připojení“ s tím, že si uživatel má zkontrolovat, zda je jeho zařízení připojené k internetu. V tom ale problém nebyl.

Bankovnictví Raiffeisenbank postihl výpadek.
V jiné odpovědi na jeden z komentářů pod svým příspěvkem banka ujistila, že „problém s platbami kartou v obchodech v tuto chvíli hlášen nemají“.
Raiffeisenbank poskytuje v České republice bankovní služby od roku 1993. Podle počtu klientů je čtvrtým největším bankovním domem na českém trhu s přibližně 1,7 milionu zákazníků. Majoritním akcionářem je rakouská finanční instituce Raiffeisen Bank International.