Článek
„Koupil jsem patery tenisky, využil slevu na první nákup a zaplatil za všechny 513 korun. Což mělo být původně 513 eur (asi 13 000 korun, pozn. red). Z účtu mi opravdu odešlo jen 513 korun,“ sdělil Novinkám jeden z nakupujících a zaslal snímek obrazovky nákupu.

Otisk objednávky jednoho ze zákazníků
Lidé nákupy dělali i přesto, že věděli, že jde o chybu a ceny jsou zadány chybně. Informaci si houfně přeposílali přes sociální sítě.
Zda zboží opravdu dorazí, nebo Reebok transakce zruší, není jasné. Ve smluvních podmínkách se každopádně uvádí, že si firma vyhrazuje právo objednávku odmítnout, důvodem může být právě chyba v ceně. Firma v podmínkách opakovaně uvádí, že smlouvu se zákazníkem uzavírá až ve chvíli, kdy mu pošle potvrzení o odeslání zboží. Objednávku na stránkách považuje pouze na „nabídku ke koupi“. Radost nakupujících tak zřejmě nebude mít dlouhého trvání.

Víkendová nabídka na stránkách e-shopu
Kontakt na tiskové oddělení společnosti není na stránkách uveden, na e-maily odpovídá firma jen v pracovní dny, jak upozorňuje na webu. Reakci firmy na dotazy, jak se chyba stala a jak je možné, že ji za víkend nikdo neopravil, tedy Novinky zatím neobdržely.