Článek
"Call centrum bude v budoucnu schopné informovat i o volných místech," řekl při zahájení provozu ministr práce a sociálních věcí Zdeněk Škromach. Prezident Hospodářské komory ČR Jaromír Drábek dodal, že je potřeba nabídnout lidem služby "šité na míru".
"Čtrnáct pracovníků call centra, kteří pracují ve dvousměnném provozu, je lidem k dispozici denně od pondělí do pátku od 8.00 do 20.00 hodin na telefonním čísle 844 844 803," řekl Zbislav Morávek, který je zodpovědný za chod call centra.
Za hovor z pevné sítě zaplatí volající 1,53 Kč za minutu včetně DPH. Cena hovoru z mobilní sítě činí 4,50 Kč za minutu včetně DPH. Dotazy je možné posílat také elektronickou cestou na e-mail: callcentrum @mpsv.cz, dodala mluvčí ministerstva práce a sociálních věcí Kateřina Beránková.
Roční náklady na provoz call centra budou činit 5,790 mil. Kč a budou plně hrazeny z prostředků Evropského sociálního fondu.