Hlavní obsah

Michaela Maláčová po deseti letech prodala Českou Miss

• Aktualizováno

Novým majitelem soutěže Česká Miss se ke konci srpna stane společnost Czech Event Production. Koupí ji od firmy Luxury Brand Management (LBM), která patří Michaele Maláčové, manželce miliardáře Zdeňka Bakaly. Cena transakce nebyla zveřejněna. Společnosti o tom informovaly v tiskové zprávě.

Foto: Milan Malíček, Právo

Michaela Maláčová spolu s italskou herečkou Sophií Lorenovou předává cenu vítězce soutěže krásy Česká Miss 2014.

Článek

Czech Event Production získá stoprocentní podíl ve společnosti M Marketing, která Českou Miss deset let pořádala a je dceřinou firmou LBM.

"Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím," uvedla ředitelka LBM Martina Matoušková. Maláčová, která je mimo jiné zakladatelkou České Miss, se podle ní chce nyní věnovat rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů v Česku.

Další ročník soutěže, jež tradičně vrcholí finálovým večerem v březnu, bude už v plné kompetenci Czech Event Production. Společnost je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange, která již v minulosti s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů. Spolupracuje rovněž na hudebním festivalu Colours of Ostrava nebo na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour.

"Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn, věřím, její pozici ještě upevníme," uvedla majitelka Czech Event Production Marcela Krplová.

Reklama

Výběr článků

Načítám