Hlavní obsah

Klienti Sunny Days z Egypta přistáli ráno v Praze

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Klienti cestovní kanceláře Sunny Days, kteří kvůli poruše letadla společnosti Koral Blue zůstali neplánovaně několik dní v Egyptě, přistáli v úterý nad ránem v Praze. Potvrdila to mluvčí Letiště Praha Eva Krejčí. Asi 180 turistů přivezlo letadlo společnosti Travel Service.

Článek

Zákazníci Sunny Days uvízli v Egyptě v neděli, neboť letadlo egyptské letecké společnosti Koral Blue nemohlo odstartovat kvůli poruše na motoru. Naděje turistům svitla poté, co se na letišti objevilo náhradní letadlo objednané z Turecka. Jak se však ukázalo, nové letadlo nemělo přístup do vzdušného prostoru zemí EU a ani potřebnou egyptskou licenci.

Klienti se tak museli vrátit zpět do hotelu, ačkoliv už mnozí byli odbaveni a prošli pasovou kontrolou. Někteří z nich si stěžovali na údajné špatné zacházení ze strany pracovníků letiště, kteří jim prý hrozili násilím v případě, že se dobrovolně nevrátí na hotel.

Sunny Days patří k největším CK v ČR a i nyní v říjnu odbavuje na dovolenou s českými turisty pět letadel týdně. Problém s odletem z Egypta není ojedinělý; před týdnem zůstali její klienti na letišti v tuniském Monastiru 17 hodin.

Podle mluvčího Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamury nese odpovědnost za zpoždění či zrušení letu letecká společnost, která by se také měla postarat o případné finanční kompenzace.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám