Hlavní obsah

Internetové bankovnictví České spořitelny mělo ráno výpadek

Novinky, pit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Další výpadek internetového bankovnictví postihl ve středu ráno Českou spořitelnu. Technický problém se během dopoledne podařilo odstranit, uvedl Marek Pšeničný z tiskového oddělení České spořitelny.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Z důvodu velkého množství klientů, kteří se do aplikace internetového bankovnictví hlásí, se ovšem někteří klienti mohou setkat podle Pšeničného s delšími odezvami při práci v internetovém bankovnictví, případně se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později.

„V této chvíli se snažíme naše systémy vyladit tak, abychom uspokojili zájem všech klientů,“ dodal Pšeničný.

V pondělí dopoledne ohlásila Česká spořitelna potíže s příhlásením firemních klientů do internetového bankovnictví BUSINESS 24. [celá zpráva]

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám